Tuesday, January 19, 2010

A compliment letter

Allhamdulillah, we have received a compliment letter from one of our ex student's mother. It's worth the effort to noruish our students with the vaulable knowledge and islamic values. ATFAL's Teachers and Mgmt, Indeed really proud of it. Insy'Allah, with the support from parents ATFAL will continously to provide the best preschool education services to our young caliph. Insy'Allah, Fisabilillah..



A Compliment letter from Batrisya's parent :

************************************************************************************

Ribuan terima kasih dan taniah kepada Pn Lina diatas penubuhan Tadika Atfal.

Disini keberkesanan tentang aspek kerohanian, keagamaan dan cara hidup islam amatlah diutamakan sebagai garis panduan buat anak kami.

Saya sungguh teruja diatas perkembangan salasiah anak saya. Walau pun anak saya tidak menunjukkan prestasi yang terselah dalam akademik, tapi saya bersyukur kerana tadika ini banyak menanamkan sikap yang positif kepada anak saya.

Walaupun tidak kesempatan untuk menghantar anak saya pada tahun ini ditadika atfal, saya amatlah mengalukan ibubapa untuk menghantar anak mereka kesini.

Insy'Allah akan saya khabarkan kepada kawan - kawan. Akhir kata, thanks a lot for teachers and management.

Batrisyia tidak lupa cikgu-cikgunya... asyik tanya bila sekolah aftal nak buka... kakak nak sekolah sana pulak. Kadang 2 saya rasa bersalah. Tapi untuk kebaikan kami sekeluarga kami terpaksa hampakan harapannya.

Semoga pergorbanan kami di balas oleh Allah untuk menjadikan anak kami anak yang berjaya di dunia dan akhirat. Insyaallah kalu panjang umur jumpa Basyirah di tahun akan datang.


Wassalam Azira.

*******************************************************************************************







All the best to you and may Allah swt bless you.



visit us online @ www.ATFAL-kids.com

No comments:

Post a Comment